Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Ärendesystem, Servicesystem

Inom de flesta verksamheter finns ärenden som måste hanteras på olika sätt och av olika personer. De får inte hamna mellan stolarna och ska kosta så lite som möjligt.

Med KEYnet Ärendesystem samlar du alla ärendetyper eller arbetsuppgifter på ett ställe. Tillsammans ställer vi in Ärendesystemet och serviceflödet så att det passar din verksamhets olika ärendetyper.

Självklart finns ärendesystemet i mobilanpassad version. 

Patrik Sandström, KEYnet Sweden AB

FRÅGA GÄRNA

Patric Sandström
0370-33 47 54
patric.sandstrom@keynet.se

 

Användningsområden

KEYnet Ärendesystem är flexibelt och kan användas för en mängd olika ärendetyper.

Några exempel på användningsområden:

  • Serviceuppdrag inom t ex maskin, väg, skydd & övervakning, fastighet, energi eller IT
  • Avvikelsehantering
  • Reklamationshantering
  • Helpdesk och support
  • Maskinunderhåll
  • Fastighetsunderhåll
  • Incidenthantering
  • Förbättringsförslag
  • Att göra-listor

Precis som med övriga KEYnet-applikationer är vår målsättning att det ska vara snabbt, smidigt och bekvämt att använda lösningen.

Fler funktioner

  • Kunder och kundobjekt
  • Serviceprotokoll
  • Tidregistrering
  • Materialhantering
  • Offertsystem
  • Kundportal
  • Ärendesystem - mobil applikation
  • Mobilt ärendesystem
  • Ärendeportal - fastigheter
  • Rapporter och export till Excel
  • Automatisk epost
  • Återkommande ärenden
  • Rättighetshantering
  • Leverantörer och rekvisitioner
  • Gantt-vy för arbetsplanering
  • Anpassningar Integrationer
  • Dokumentkopplingar
  • GPS-positionering