Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Avvikelsehantering

Handen på hjärtat, ibland blir det fel. Både hos dig själv och hos dina leverantörer. Med hjälp av KEYnet Ärendesystem har du koll på dina interna avvikelser och allt kan bara bli bättre. 

 

TrYGGT och ENKELt

Det första och viktigaste är att medarbetarna enkelt kan rapportera in avvikelser så att inte skrivbordet fylls av lappar som blir liggande och kanske till och med en och annan faller mellan stolarna. Att snabbt kunna rapportera i ett bra system ger god feedback till dina medarbetare. Det sparar mycket tid att snabbt hitta och följa ärendet. 

Patric Sandström, KEYnet Sweden

Kontakta oss 

Patric Sandström
0370-33 47 54
patric.sandstrom@keynet.se

Avvikelsehantering - KEYnet Ärendesystem

KONTROLL PÅ DINA AVVIKELSER 

Rapportera in, kategorisera, åtgärda och förebygg så att du slipper få reklamationer från din kund. När du vet var du har de största och dyraste avvikelserna så vet du var du ska sätta in åtgärder och hur du skall fördela ansvaret.

GOD ARBETSSTRUKTUR Med avvikelsehantering

  

Avvikelsehantering_KEYnet Ärendesystem 

Rapportera, åtgärda och följ upp avvikelsehanteringen i KEYnet ärendesystem! 

Avvikelse från leverantör 

Om det är leverantörerna som gör avvikelser så rapporterar du in det i ärendesystemet. Din leverantör får ett mail om avvikelsen och kan logga in i en portal för att rapportera omedelbara åtgärder, korrigerande åtgärder och uppföljningar.

God ordning och reda för både dig och leverantören med avvikelsehantering!

Kontakta oss!