Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Ärendesystem, Servicesystem

Ärendehanteringssystem som under lättar din vardag

Inom de flesta verksamheter finns ärenden som måste hanteras på olika sätt och av flera personer. De får inte hamna mellan stolarna och skall samtidigt lösas snabbt och effektivt med så liten kostnad som möjligt. 

Med KEYnet Ärendehanteringssystem samlar du alla ärendetyper eller arbetsuppgifter på ett ställe. Tillsammans ställer vi in Ärendesystemet och serviceflödet så att det passar din verksamhets olika ärendetyper.

Självklart finns ärendesystemet i mobilanpassad version. 

Ärendehanteringssystem, ett system för ärendehantering som underlättar din vardag. Kontakta Patrik Sandström, KEYnet Sweden AB

FRÅGA GÄRNA

Patric Sandström
0370-33 47 54
patric.sandstrom@keynet.se

 

ÄRENDEHANTERING

KEYnets ärendehanteringssystem är ett informationssystem som används som stöd för att kunna administrera ärenden på ett enkelt men effektivt sätt. Här kan man följa ärendets status, se vilka som jobbat med ärendet, se kommentarer, skicka meddelanden och skapa en sammanställning eller skicka ett meddelande direkt från ärendet. 

Användningsområden

KEYnet Ärendesystem är flexibelt och kan användas för en mängd olika ärendetyper.

System för ärendehantering

Precis som med övriga KEYnet-applikationer är vår målsättning att det ska vara snabbt, smidigt och bekvämt att använda lösningen. Vi erbjuder snabbstartad standardmodul, men kan också skräddarsy innehållet så att det passar verksamheten. 

Referenser

Falkenbergs kommun, FEAB
Trelleborg AB
 

Fler funktioner