Denna webbplats använder
cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre,
Läs mer om cookies.
Avvikelsehanteringssystem en bra lösning för avvikelser
Hantera dina avvikelser
Handen på hjärtat, ibland blir det fel. Både hos dig själv och hos dina leverantörer. Gör då det bästa du kan. Åtgärda rätt och snabbt så din kund blir nöjd. KEYnet Ärende är ett avvikelsehanteringssystem som hjälper dig på vägen, här har du koll på dina interna avvikelser och allt kan bara bli bättre.
TrYGGT och ENKELt
Det första och viktigaste är att medarbetarna enkelt kan rapportera in avvikelser så att inte skrivbordet fylls av lappar som blir liggande och kanske till och med en och annan faller mellan stolarna. Att snabbt kunna rapportera i ett bra system ger god feedback till dina medarbetare. Det sparar mycket tid att snabbt hitta och följa ärendet.

KONTROLL PÅ DINA AVVIKELSER
Rapportera in, kategorisera, åtgärda och förebygg så att du slipper få reklamationer från din kund. När du vet var du har de största och dyraste avvikelserna så vet du var du ska sätta in åtgärder och hur du skall fördela ansvaret.
GOD ARBETSSTRUKTUR Med avvikelsehantering
Rapportera, åtgärda och följ upp avvikelsehanteringen i KEYnet ärendesystem!
Avvikelse från leverantör
Om det är leverantörerna som gör avvikelser så rapporterar du in det i ärendesystemet. Din leverantör får ett mail om avvikelsen och kan logga in i en portal för att rapportera omedelbara åtgärder, korrigerande åtgärder och uppföljningar.
God ordning och reda för både dig och leverantören med rätt avvikelsehanteringssystem!
KEYnet AVVIKELSEHANTERINGSSYSTEM
Väljer du oss och vårt avvikelsehanteringssystem får du en snabb, smidig start med färdig lösning som går att skräddarsy för din verksamhet!
Kontakta oss!