Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Fördel - Automatiska flöden KEYnet service

  

Låt KEYnet service göra jobbet

Skapa flöden som förbättrar och gör arbetet smidigare för hela organisationen. Med automatiserade flöden hjälper KEYnet service till så att planeringar och genomförande av åtgärder och aktiviteter görs rätt i tid. Med mobilen i hand rapporteras material, status och tid smidigt in.  Med bra översikter har du koll och kan följa arbetet. Lägg ditt engagemang på rätt saker!

Kundutveckling, Patrik Hill, KEYnet Sweden AB

Kontakta oss 

Patrik Hill
0370-33 47 53
patrik.hill@keynet.se

 

Hur då Tid på bästa sätt?

Det finns mycket att hämta genom att jobba med ett bra systemstöd. Vi vill mena att du kan spara mycket tid genom att automatisera återkommande uppgifter som kommer tillbaka med regelbundna eller oregelbundna intervaller. Det är ett perfekt system för dig som arbetar med olika typer av serviceuppdrag eller inspektioner. Uppgifterna kan aktiveras i ett händelseflöde så att saker och ting genomförs i rätt ordning. Vissa saker måste vara genomförda innan nästa steg i processen kan gå vidare. KEYnet håller koll och rapporterar!

komplexa händelseflöden 

För att förenkla hanteringen definieras regler för komplexa arbetsflöden. Våra duktiga verksamhetskonsulter finns till hands och hjälper till vid behov. Se till att varje utförare i din verksamhet får sina uppdrag automatiskt till sig och för att sedan kunna lösa sin uppgift i rätt tid. Självklart med rapportering direkt i mobilen. 

Pluseffekt Med KEYnet ärendehantering

Tänk att kunna eliminera bort onödig administrativ tid och ineffektiva arbetssätt. Ett automatiserat ärendehanteringssystem ger en bra översikt och med kontroll över var ni är i era processer. Att jobba tryggt och stabilt i komplicerade flöden är ju viktigt för att kunna känna sig nöjd med sin arbetsdag. 

Med mobilen i hand

Inget hamnar mellan stolarna när du direkt ute på plats kan se dina uppdrag, göra noteringar och rapportera din tid. Mobilen har blivit ett skarpt vardagsredskap, lätt att arbeta med och lättillgängligt var du än är.  


 

Analysera och planera dina flöden.
Genomför och återrapportera. 

Vi berättar gärna mer och du kan också boka en demo med oss.  

 

Boka demo - KEYnet ärendehantering  


Referenskund


- Vi var KEYnets första kund och har hängt med hela vägen sedan start. Nyligen har vi  uppdaterat ärendesystemet  till senaste version och ser fram emot att sätta arbetet med ny funktionalitet , berättar VD Arne Bernström. 

Det bästa med KEYnet på
Bernströms Truck!

 

  •  historik på alla maskiner 
  •  bra överblick på serviceuppdrag
  •  kontroll på försenade uppdrag
  •  bra standardprotokoll
  •  lättarbetade checklistor
  •  mobil version för tekniker
  •  snabb service =nöjd kund

   

Paketerade lösningar


 KEYnet ärende bas

KEYnet ärende bas


KEYnet ärende - servicepaket Nöjd kund = bra reklamationshantering

KEYnet ärende service 


KEYnet ärende projekt

KEYnet ärende projekt 


 KEYnet ärende pluspaket 

KEYnet ärende pluspaket


   

Mer om KEYnet ärende

Ärendesystem
Mobilt ärendesystem
Ärendeportal
Avvikelsehantering