Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Ny version inom kort!

Nu testkör vi skarpt hos oss själva för att inom kort börja leverera ut en ny version av KEYnet Intranät 4.7 och KEYnet ärende 3.4.

Ny version inom kort!

Våra produkter utvecklas kontinuerligt med nya bra funktioner. Ibland är det ni kunder som är med och ger oss input på vad ni tycker är viktigt att få med i utvecklingen. Ett kul och spännande teamwork tycker vi på KEYnet. 

I den här versionen kan du som administratör styra design och upplägg av startsidans funktioner ännu mer. Du väljer i vilken kolumn och i vilken ordning funktioner skall visas. Genom temahantering kan du styra om KEYnet skall få ett mörkt, ljust eller helt eget tema. 

Vi har gjort ett lyft kring visningen av intranätets nyheter. Har man många nyheter kan man numer dela upp dem i olika flöden, HR-frågor för sig, VD-info för sig osv. Som administratör kan man också lägga extra fokus genom att lägga highlight och färgbakgrund på flödet. Sedan förra versionen är det också mycket lättare att arbeta med bildhantering. Till den här versionen har vi förbättrat själva visningsstorleken av bilder för nyheter. Bilder är viktigt och de får ta mer plats!

För de som arbetar med KEYnet ärende finns en ny widget för startsidan där man direkt kan snabbsöka efter ärendeinformation. 

På artiklar och dokument som finns i KEYnets arkiv har vi förbättrat arbetsflödet när man sätter bästföredatum. Du får meddelande om att artikeln eller dokumentet håller på att gå ut. På intranätets startsida finns en widget med länk så att du kan åtgärda innehåll och uppdatera datum.

Mer info om nya versionen och en lista på innehållet kommer inom kort. 

 


 

2019-10-02