Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Bernströms Truck

Bernströms Truck är en kund som hängt med oss länge på KEYnet. Det var faktiskt vår första kund som började använda KEYnet Ärende för drygt 15 år sedan

Bernströms Truck

I starten delade de tips och gav feedback på hur lösningen skulle utvecklas. Ett roligt teamwork. 

På Bernströms är det många truckar med serviceuppdrag som skall genomföras varje vecka. Genom ärendesystemet har man bra överblick över alla serviceärenden och man ser direkt om något uppdrag skulle vara försenat.

Med standardprotokoll och tillgång till bra checklistor direkt i mobilen blir det smidigt för alla servicetekniker att dokumentera åtgärder och behov direkt ute på plats.

- Arbetsmiljöverket ställer idag höga krav på dokumentation på företagen. Genom historiken i KEYnet är det en lätt åtgärd för oss på Bernströms att leverera de serviceprotokoll som behövs vid revision, berättar VD Arne Bernström.

Framåt tänker Arne på att skapa ännu fler automatiska flöden genom integration till Affärssystemet. 

Fördel KEYnet ärende hos Bernströms:

  • bra överblick 
  • mobil rapportering
  • standardprotokoll
  • checklistor
  • sparad historik
 
Mer om automatiserade flöden >

2020-06-11