Denna webbplats använder cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre, Läs mer om cookies.

Dags för ny version av KEYnet

Våra två programråd KEYnet intranät och KEYnet ärende arbetar fortlöpande med att ta fram innehåll för till nya versionssläpp av KEYnet.

Under april/maj släpptes en ny version och innehållet är redan satt till nästa version som kommer under början av hösten. Versionerna innehåller en mix av nya funktioner som förenklar vardagsarbetet, en del tips/önskemål från er kunder och vård/optimering av teknik kring produkterna. 
  

KEYnet intranät 4.8

  • Temainställningar - Mönster för hur teman uppdateras
  • Notifiering nyhet - Meddelande om att nyheten är raderad vid borttagen nyhet. 
  • Tekniklyft av programvara
  • Optimering av system

   

Ärende Changelog 3.5

  • Fler funktioner rörande checklistor på ärendet.
    • Automatskapa nya ärenden från åtgärd
    • Validering på att alla åtgärder är vidtagna innan protokoll skapas
    • Validering att det inte går avsluta ett ärende om inte protokoll skapats
  • Kunna fylla i rättigheter per fält utan att behöva gå via redigera (pennan) och sedan spara.
  • Inställning för att bevaka/prenumerera genom notifieringar på t ex statusförändring, nya ärenden
  • Bättre fokus vid skapa nytt ärende, tidigare behövdes mer scrollning
  • Bättre stöd för hantering av relationer mellan aktiviteter och planeringspunkter
  • Bättre navigering vid uppläggning av dynamiska aktivitetsgrupper och aktiviteter
  • Borttagning av Deltagarroller
  • Komplettering kontaktperson - både besöks- och postadress i dropdown 

Nyckeltal

  • Flyttat lagring av nyckeltal till kategori i stället för aktiviteter
Häng med på tåget och boka in uppdatering till ny version!
  
 


2020-06-09