Ärendehantering med ordning och reda!

Du får full koll på företagets alla ärenden genom hela flödet. Från att ärenden registreras till att personalen registrerar tid och material för utförda uppdrag. Inget faller mellan stolarna, utan allt registreras på plats, direkt i mobilen när jobbet utförs. Underlaget finns redan när det är dags för uppföljning eller fakturering.

Flexibelt ärendesystem

Ärendesystemet är flexibelt och kan ställas in på många sätt. KEYnet Ärendesystem bas innehåller register för kund, artiklar, leverantörer och kontaktpersoner. Idag har vi användare i ett flertal olika branscher inom tillverkning och tjänstesektorn. 

Integration

Vi har stor vana att integrera KEYnet med andra system. Det kan vara allt ifrån kund och artikelimporter, integrationer till tid/lön och order/faktura. På så sätt slipper man dubbelarbete men säkerställer också era flöden. 

KEYnet ärendesystem, bas

Ärendesystem med snabb start!

Ärende baspaket för olika branscher

  • Maskinservice
  • Besiktningar
  • Interna avvikelser
  • Rörmokare
  • Elektriker
  • Snickare
  • Fastighetstekniker
  • Målare

Hantera kunder, tidrapportering, planering och material med ett enkelt ärendesystem. Rapportera direkt i mobilen på plats ute hos kund. Genom statushantering får ni ordning och reda på tjänster och uppdrag. Självklart kan du växa med Ärende Bas som är påbyggnadsbart!

  • Kunder
  • Tid
  • Planering
  • Material
  • Direkt i mobilen
  • Status

Instruktionsfilm

Akut ärende i KEYnet ärendehanteringssystem

  Instruktionsfilm - Akut ärende
 

Hur kan vi hjälpa dig?

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig? Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi inom kort.

Läs vår policy
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.