Ett intranät som man använder, som man vågar att använda och som är enkelt att använda.
Vad finns det för funktioner i intranät?
Dokumenthantering med versionshantering. Datumställda nyhetsfunktioner. Enkäter, Kalender, Resursbokaren, Sociala medier, Processkartor, Ledningssystem och mycket mera.
Vilka är de stora fördelarna med KEYnet?
Alla får aktuell och uppdaterad information. Ordning och reda på alla företagets dokument. Enkel administration för alla. Ett lagringsställe. Inga dubbletter av dokument oavsett antal versioner.
Kan man integrera andra system med KEYnet?
Ja självklart interagerar KEYnet med allt från enklaste kalkylblad till stora affärssystemslösningar.
Går det bygga ut intranätet med olika funktioner?
Du kan starta med ett grundpaket för att senare lägga till önskade moduler vid behov.
Hur snabbt kan man komma igång med ett intranät?
Som leverantör erbjuder vi snabbstartade lösningar. Det är bra att i uppstart tänka till på vilka behov av funktioner man vill fylla sitt intranät med. Där finns vi med vår erfarenhet gärna med som bollplank och stöd i processen.
Går det att kundanpassa lösningar i intranätet?
Ja, vi har utvecklat allt ifrån batchhantering till levande körplaner åt våra användare. Inget är omöjligt!
Hur länge har KEYnet intranät funnits?
Vi har levererat intranätlösningar i 25 år där vi fått växa tillsammans med våra användare.